понеділок, 16 жовтня 2017 р.

Назва проекту: Енергозберігаючі технології – це корисно та цікаво

1 Назва навчального закладу:
Професійно-технічне училище №4 м. Бердичева
2. Адреса навчального закладу:
- поштова: 13300  м. Бердичів, вул. Шелушкова, 37
- електронної пошти: bmashbud@mail.ru
- веб-сайту: ptu-4.at.ua
- контактні телефони: (04143)2-71-09

3. П.І.Б. керівника навчального закладу
             директор   Климов В.Е.

4. Назва проекту:

             Енергозберігаючі технології – це корисно та цікаво

  5.Галузь застосування:
навчально-виховний процес
  6. Суб’єкти інноваційної діяльності:
викладач, майстри виробничого навчання, учні груп №№ 4, 9, 10
   7. Автор проекту:
Болонічева Ірина Анфимівна, викладач технології, спеціаліст першої категорії
8. Мета впровадження нововведень:
сформувати в учнів знання про альтернативні джерела енергії, розвивати навички роботи із різними джерелами інформації, сприяти розвитку наукового світогляду, виховувати бережливе ставлення до природи.
9.Зміст інновації:
даний проект презентує роботу викладача з організації дослідницької діяльності учнів, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес, забезпечує розуміння учнями змісту їхньої діяльності, підвищує інтерес учнів до процесу навчання, заохочує до самостійної роботи з пошуку матеріалів з енергозбереження
10.Ресурсоємкість нововведень. Шляхи залучення додаткових та вдосконалення наявних ресурсів:
інформація мережі Інтернет;
комп’ютер; мультимедійний проектор
11.Термін дії проекту: 2017 рік
12.Технологія впровадження:
проектом передбачено  впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес, за допомогою яких  навчити кожного учня за короткий проміжок часу знаходити, перетворювати і використовувати в практичній діяльності великі об’єми  інформації,  активно, з цікавістю і захопленням працювати на уроці, бачити плоди своєї праці.
13. Результативність та ефективність впровадження інновації:
- підвищення рівня професійно-теоретичної підготовки учнів;
   -підвищення зацікавленості учнів у здобутті знань;
   -розвиток і реалізація  творчих здібностей учнів;
   -виховання відповідальності за свої дії;
- компетентність випускників, їх адаптація в інтеграційному просторі ринку праці;

   -створення мотивацій впровадження енергозберігаючих технологій.

Немає коментарів:

Дописати коментар