1 Назва навчального закладу:
Професійно-технічне училище №4 м.
Бердичева
2. Адреса навчального закладу:
- поштова: 13300 м. Бердичів, вул. Шелушкова, 37
- електронної пошти: bmashbud@mail.ru
- веб-сайту: ptu-4.at.ua
- контактні телефони: (04143)2-71-09
3. П.І.Б. керівника навчального
закладу
директор Климов В.Е.
4. Назва проекту:
Енергозберігаючі технології – це корисно та цікаво
5.Галузь застосування:
навчально-виховний процес
6. Суб’єкти інноваційної
діяльності:
викладач, майстри виробничого навчання, учні груп №№ 4, 9, 10
викладач, майстри виробничого навчання, учні груп №№ 4, 9, 10
7. Автор проекту:
8. Мета впровадження нововведень:
сформувати в учнів знання про альтернативні джерела енергії, розвивати
навички роботи із різними джерелами інформації, сприяти розвитку наукового
світогляду, виховувати бережливе ставлення до природи.
9.Зміст інновації:
даний проект презентує роботу викладача з організації дослідницької
діяльності учнів, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у
навчальний процес, забезпечує розуміння учнями змісту їхньої діяльності,
підвищує інтерес учнів до процесу навчання, заохочує до самостійної роботи з
пошуку матеріалів з енергозбереження
10.Ресурсоємкість нововведень. Шляхи залучення додаткових та вдосконалення
наявних ресурсів:
інформація мережі Інтернет;
комп’ютер; мультимедійний проектор
11.Термін дії проекту: 2017 рік
12.Технологія впровадження:
проектом передбачено впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес, за допомогою яких навчити кожного учня за короткий проміжок часу
знаходити, перетворювати і використовувати в практичній діяльності великі
об’єми інформації, активно, з цікавістю і захопленням працювати
на уроці, бачити плоди своєї праці.
13. Результативність та
ефективність впровадження інновації:
- підвищення рівня професійно-теоретичної
підготовки учнів;
-підвищення зацікавленості учнів у здобутті
знань;
-розвиток і реалізація творчих здібностей учнів;
-виховання відповідальності за свої дії;
- компетентність випускників, їх адаптація в інтеграційному
просторі ринку праці;
-створення
мотивацій впровадження енергозберігаючих технологій.
Немає коментарів:
Дописати коментар